Вітаю вас Гость | Реєстрація | RSS | Вхід
16.11.2017
План роботи ШМО на 2017 - 2018 н.р.
План роботи з новопризначеними класними керівниками.
Список класних керівників.
Мета організації роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників– сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи.
Завдання виховної роботившколі в цілому й методичного об’єднання класних керівників зокрема регламентується концепцією виховної роботи й спрямовано на створення умов для розвитку й саморозвитку дитини.
У школі 23 класи, працює ШМО класних керівників, до роботи залучаються також соціальний педагог, педагог-організатор, практичний психолог, бібліотекар, керівники гуртків, вихователі ГПД. У своїй більшості вони беруть активну участь в роботі методичного об’єднання: виступають з повідомленнями, діляться досвідом практичної роботи, проводять відкриті години спілкування, здійснюють самооцінку й оцінювання роботи колег.
Шкільне методичне об’єднання класних керівників обрало єдину виховну тему, що пов’язана з науково-методичною проблемою школи й на своїх засіданнях обговорює окремі її аспекти. Методичні зусилля класних керівників спрямовані нареалізацією проблеми: морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору.
Робота проводиться за двома напрямками. По-перше, озброїти класних керівників необхідними знаннями, уміннями та навичками. По-друге, сформувати особистість кожного учня.
З цією метою методичне об’єднання працює й будує свою роботу за такими напрямками:
Організація інформаційно-методичної допомоги класним керівникам;
Переорієнтація процесу взаємодії вчителів від репродуктивної діяльності до дослідницької;
Активізація творчої діяльності вчителів засобами використання нетрадиційних інтерактивних методів;
Створення інформаційно-педагогічного банку власних досягнень, популяризація передового педагогічного досвіду;
Розвиток інформаційної культури вчителів й впровадження використання інформаційних технологій у виховну роботу.
Проблема,
над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:
Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору.
Мета:Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Кредо:Якщохочешзмінитисвіт на краще, зберегтийогочисту красу, починай церобитиіз себе не завтра, а сьогодні, з цієїхвилини.
Формулиуспіху:
Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь
Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати
Людина стає тим, хто вона є, завдяки справі, яку робить
Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую
Хто не дивиться вперед – залишається позаду
Кожна дитина – таланту перлина
Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите
Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому
Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівняпідготовкикласнихкерівниківз питаньпсихології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вихователів груп подовженого дня в рамках модернізації виховання;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
озброєннякласнихкерівниківсучаснимивиховнимитехнологіями та знаннями сучасних форм і методівроботи;
координаціяпланування, організації та педагогічногоаналізувиховнихзаходіввкласнихколективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
сприяннястановленню й розвиткусистемивиховноїроботикласнихкерівників;
оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.